Skip to content

Financiëel medewerker / Office manager

Woerden, Utrecht, Nederland€ 2.500 - € 3.000 per maandCentric Health Nederland

Functieomschrijving

Ben jij op zoek naar een dynamische werkplek waar je jouw organisatorisch talent volledig kan inzetten? Wil je jouw kwaliteiten graag inzetten binnen een betrouwbare en eigentijdse organisatie? Dan zijn wij op zoek naar jou!


Als ondersteunend hart van van Centric Health Nederland sta jij klaar om lopende vragen en ad hoc zaken op je te nemen. Je staat midden in de organisatie en schakelt gemakkelijk met verschillende collega's. Elke dag geeft nieuwe uitdagingen, en daar krijg jij energie van.


We zoeken een financieel medewerker die ook een aantal office management taken op zich neemt.  Wij zijn een internationale organisatie met een financieel team in Ierland. Het is belangrijk dat in ons kantoor in Woerden de crediteurenadministratie wordt opgepakt. Zoals het assisteren bij de verwerking, controle en goedkeuring van inkoopfacturen en het communiceren met leveranciers. Je hebt daarnaast veel contact met het team in Ierland, dus beheersing van de Engelse taal is een "must".


Wat ga je zoal doen?

  • Administratieve handelingen voor crediteurenadministratie, bijv verwerking van inkoopfacturen en contact met leveranciers
  • Secretariële ondersteuning van het management team, zoals het plannen van afspraken, ruimtes reserveren, lunch regelen, etc.
  • Eerste aanspreekpunt voor bezoekers en aannemen van de algemene telefoonlijn 
  • Beheren van de algemene email inbox en verwerken van inkomende post
  • Incidenteel ondersteunen bij administratieve projecten voor de aangesloten huisartsenpraktijken

Vereisten

Dit ben jij

Jij bent de frisse wind waar Centric Health naar op zoek is! Binnen een hectische omgeving kom jij goed tot je recht. Jij weet je weg te vinden en overzicht te bewaren. Je houdt van uitdagingen en afwisseling. Je weet op een professionele manier met verschillende niveaus binnen de organisatie te werken. Als persoon ben jij dienstverlenend en betrouwbaar. Je ziet het werk liggen en pakt dit proactief op.


Verder breng je mee:

  • Een afgeronde secretariële administratief / financiële opleiding, minimaal mbo-4 niveau;
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Goede beheersing van de Engelse taal;
  • Jij doet alles met jouw gezonde dosis humor, want plezier in je werk staat voorop!


Wie zijn wij?

Centric Health is een door medici opgerichte organisatie, die huisartsenpraktijken helpt om de kwaliteit van zorg te blijven verbeteren. Bij Centric Health hechten we veel waarde aan de manier waarop onze medewerkers werken: betrouwbaar, samen, trots, moedig, transparant en bescheiden. Wij bouwen aan de zorg van morgen. Centric Health is voortdurend in ontwikkeling in een cultuur waar hard gewerkt wordt, maar waar zeker ruimte is voor humor en samen iets ondernemen. Je komt te werken op een moderne, prettige werkplek op het kantoor in Woerden. Doordat de organisatie altijd in beweging is en er regelmatig problemen voorbij komen, is voor jou geen dag hetzelfde.


Wat bieden wij jou?

Binnen deze frisse en ondernemende organisatie bieden wij jou een uitdagende en gevarieerde rol als financieel medewerker / office manager. Door de korte lijnen en betrokken sfeer sta jij midden in het team. Wij bieden jou:

  • Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Een passend salaris tussen €2.500,- en €3.000,- obv 38 uur;
  • De mogelijkheid tot 1 á 2 dag(en) hybride werken.


Interesse?

Druk op de sollicitatiebutton om te solliciteren. Wil je meer informatie over de vacature, dan kun je contact opnemen via hr@centrichealth.nl.

of

Apply with Indeed onbeschikbaar